[Pardus-kullanicilari] Açılışta Kilitlenme

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
20 Eki 2007 Cmt 20:27:59 EEST

Merhabalar,

Bir süredir kardeşimin masaüstü bilgisayarındaki Pardus 2007.2 (bir önceki
güncellemelerin yüklenmiş hali) açılırken sorunlar yaşatıyor bize.

1. Bazen Mavi Pardus ekranında kilitleniyor, (Ctrl+Alt+FX işe yaramıyor)
2. Bazen ise bu ekranı geçiyor ve şifre girme ekranında fareyi tıkladıktan
sonra hem fare hem de klavye kilitleniyor.
3. Bazen de açılıyor.

İlk iki durumda da tek çare bilgisayarı güç tuşundan kapatıp yeniden açmak.
silent, quiet vs parametreleri silip siyah ekranla açtığımda(zaten 2-3 kere
denedim) herhangi bir hata iletisi vermeden giriş ekranı açıldı. Buradan
sonra olay 2. veya 3. duruma dönüştü. En yeni kernel veya bir eski olanından
açmak farketmiyor, her iki kernel de 3 duruma yönelebiliyor.

Ne hata verdiğini bulmak için tekrar tekrar güç tuşundan kapatmak
istemediğimden daha fazla test edemiyorum. Acaba fikri olan var mı? Neden
olabilir? Daha önce 1-2 kere benim Hp dizüstümde ve bir kere arkadaşımın
Asus Dizüstünde karşılaşmıştım benzer sorunla. Ama şu anda masaüstündeki
durum uzun bir süredir düzelmiyor.

Intel P4 3.06 Ghz
1GB RAM
128MB ATI X300