[Pardus-kullanicilari] Pardusu CD den değil USB bellekten kurmak?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
20 Eki 2007 Cmt 16:14:52 EEST

Selamlar,
İlginize çok teşekkürler. Ancak istediğim tam olarak bu değildi... Ben
flashdiskten Pardus kullanmak istemiyorum. CD de sorun olduğu için Flash
diskten Sabit Diske kurulum yapmak istiyorum... Yani Makinaya Pardus
kurmak için CD değil Flash kullanmak durumundayım...

Şu anda flash diski ext3 formatladım. Ama üzeirne grub-install ile grubu
kopyalayamadım! Kopyalayabilir isem iso dosya içeriğini de flash'a kopya
ederek başarıya ulaşacağımı ümit ediyorum :) Biraz daha uğraşmam
gerekecek :)

Doğru yolda mıyım? ...

Tekrar teşekkürler,
Mucip:)