[Pardus-kullanicilari] ekran çözünürlüğü problemi

firehawk ahmet1985 at gmail.com
19 Eki 2007 Cum 13:55:46 EEST

iyi günler pardusta benim ekran çözünürlüğü olarak 1024x728 te göstermiyor
ayrıca ekran tazeleme hızı 61 hz  den fazlasını sunmuyor.ekran kartım via
tecnologies sirketinin via chrome9
HC IGP pardusta sürücüsü vesa olarak görünüyor.windowsta ekran  3D
özelliğini desteklerken pardusta ekran 3d desklemiyor görünüyor ne
yapabilirim.konsoldan configure komutları kwrite  da da root görülmüyor
acaba destekleyen sürücüyü pardus yükleme hatası yaptıda ben farketmemiş
olabilirmiyim.Ayrıca pardus notbook un kamerasını desteklemiyor ne
yapılabilir.yardımlarınızımbekliyorum pardus geliştiricilerine ve
kullanıcılarına iyi çalışamalar dilerim.
--
AHMET DÖNMEZ
E.Ü FEN. FAK. BİYOLOJİ BÖLÜMÜ