[Pardus-kullanicilari] Canon LBP 2900 Kurulumu

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
19 Eki 2007 Cum 10:54:30 EEST

Daha önce bu yazıcının kurulamadığını ve hata bildiriminden de olumlu sonuç alamadığımı sizlerle paylaşmıştım. Araştırmalarım sonucu yeni bir sürücü buldum (Linux Printer Driver(CAPT) Ver.1.50E).
  http://www.canon-asia.com/index.jsp?fuseaction=support&prod_type=laserbeam_bw&country=SG

  2007 ve japonlar tarafından üretilmiş. İlgili dosyayı bilgisayara indirip açtıktan sonra;

  make gen
  su
  make install

  komutlarıyla yükleniyor. Maalesef bu komutları verince pardus sistemde birçok dosyanın eksik olduğunu işlemi sürdüremediğini belirtiyor (ilgilenen olursa daha ayrıntılı bilgi verebilirim)

  Bu konu ile ilgili bilgi sahibi olan veya bu sürücüleri pardus sisteminde kullanan arkadaşların yardımlarını bekliyorum. Ayrıca hata takip sistemine tekrar başvurarak bu sürücülerin PİSİ lerinin yapılmasını rica etmek gerekir mi? (Daha önceki cevapta Canon kapalı kod sürücü yayınladığı için birşey yapılamadığı belirtilmişti). Teşekkürler