[Pardus-kullanicilari] Dvb s

fahri donmez fahridon at gmail.com
19 Eki 2007 Cum 08:29:01 EEST

Kaffeine DVB-skartları Pardus2007.2 sürümünde otomatik görüyor ve
kaffeine içinde disecq ayarlarını yapıp kanal taratıyorsunuz ve
çalışıyor. Kaffeineden sonuç alamadıysanız vdr kurun. ayrıntılar için:

http://www.turkeyforum.com/satforum/showthread.php?t=57108&page=46

                                                            (_Y_.)'

Özgürlük için... www.pardus.org.tr      ((().-''  ((().'  (((.-'