[Pardus-kullanicilari] Kablosuz ağlar: Uygun bir aygıt bulunamdı

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
18 Eki 2007 Per 18:18:44 EEST

Uğraşarak sonunda Pardus2007.2'yi kurdum. İnternete bağlanamıyorum.

Nedeni ise kurduğum CD'de kablosuz ağa ait bir paket olmayışı olabilir diye
düşünüyorum.
Çünkü internete beğlanma bölümünda kablosuz ağların altında "uygun bir aygıt
bulunamadı" diye yazıyor.

Masa üstü bilgisayarımda kablo uzatamamak gibi teknik bir nedenle Airties
WUS- 300 USB Wireless Adapter (TNETW1450) kullanıyorum.

Eksik yaptığım bir şey mi var? Sorunu nasıl çözebilirim?
Kablosuz ağlar ile ilgili paketi windows'tan indirip pardus'a kaydetme gibi
bir yöntem var mıdır? Varsa nasıl yapabilirim?