[Pardus-kullanicilari] home dizinini yeni oluşturduğum disk bölümüne taşımak

Gungor Erseymen gelurine at gmail.com
18 Eki 2007 Per 14:36:27 EEST

> Kurulumda pardus'a ayırdığım disk alanı artık yetmemeye başladı. Ben
> de gparted ile diğer disk ısımlarından yeni bir disk alanı oluşturdum.
> Daha önce home dizini için ayrı bir dizin oluşturmamıştım, yani pardus
> tek bir disk kısmında kurulu. Bu home dizinimi yeni oluşturduğum disk
> kısmına aktarmak istiyorum. Bunu nasıl halledebilirim?
> cp ile denemeyi düşündüm ama home dizini altındaki dosya ve dizin
> hakları v.s korunur mu diye şüphelerim var.

ben değiştirirken şunları kullanmıştım;

root olarak  sisteme girdiktien sonra

mv /home /home.backup
mkdir /home
fstab dosyasını düzenleyip
mount /home
cp -a /home.backup/* /home/

sonra normal kullanıcı olarak giriş yapmıştım.
Herşey yolunda giddiyse /home.backup dizinini ve içindeki dosyalarıda
silebilirsiniz.

İyi çalışmalar.
--
Gungor Erseymen