[Pardus-kullanicilari] uçmak zorunda kaldım, beceremedim, ekran elimde kaldı..

Yusuf Muhsin yusufmuhsin at gmail.com
18 Eki 2007 Per 12:49:43 EEST

merhaba
geçen bayram dönüşü yol kayganlığı nedeniyle arabayla şarampole uçtum, şükür
bende ve arkadaşımda fazla hasar yok ama araba gitti, giderken benim
bilgisayarıda götürdü..
ekranda kırılma yok ama akşam eve geldiğimde acayip bi ekranla karşılaştım
sağ tarafta 3 cm enli bi ekran var normal ama işin garip yanı ekranın diğer
tarafı yok
sadece beyaz üzerine renkler sıralanmış.
sırayla açıyorum çalışıyor, başka monitör bağlıyorum oluyor ama ekrandan
umut yok. yenisi 350$ diyorlar..
eğer bu yapılabilecek birşey ise tavsiyesi olan var mı?
--
<<<yusuf & muhsin>>>