[Pardus-kullanicilari] askıya alma sorunu

Erdem ARTAN badibere at gmail.com
17 Eki 2007 Çar 23:49:15 EEST

bilgilendirmeniz için teşekkürler.. dediklerinizi yapacağım umarım işe yarar
Aynı kart bende de var. Bende askıya alma sorunu yaşıyordum ve ati nin pisi
paketlerini depodan kurunca sorun düzeldi. Eğer siz de askıya alma çalışsın
diyorsanız bu yolu izleyin. Yalnız compiz veya beryl gibi masaüstü
programları bu sürücü ile çalışmaz. Çünkü ati xgl desteği vermiyor henüz. Bu
arada ben sırf askıya alma işlemi için yüklememiştim ati pisiyi; bir sorun
çıkmıştı güncelleme sonrası tazeleme oranı çok yüksek oluyordu ondan
yüklemek zorunda kalmıştım ama işte askıya alma işlemi de kendiliğinden
çözüldü. Her neyse siz de ati pisi yükleyeceksiniz öncelikle sistemi bir
güncelleyin. Sonra da ati paketini kurun depodan. Xorg içinde, 'section
device' başlığı altında (ben de 2 tane section device başlığı var siz de de
aynı olabilir.) yapmanız gereken sadece driver yazan kısımları 'fglrx' ile
değiştirmek bir de Section "Screen" başlığı altındaki depth leri 24 yapmak.
Ben kendi xorg u mu da da gönderiyorum. Gerekli yerleri Kontrol edin.

http://paste.linux-sevenler.org/index.php?id=1170