[Pardus-kullanicilari] Hp 1018 yazıcı yüklemesi

Yazan adam yazanadam at ttnet.net.tr
17 Eki 2007 Çar 17:36:37 EEST

İyi akşamlar;

Az önce yazılanlardan yola çıkarak foo2zjs paketini yükledikten sonra
yazıcının kendi adıyla kurulumunu yaptım. Ve dene'ye basıp sınama
sayfası yazdırmak istediğimde  yazma işlemi gerçekleşmedi.

Kurulumu tamamlamadıktan sonra swritter ile belge oluşturup yazmak
istadiğim zaman da yazma işlemi gerçekleşmedi. Yazıcıyı açıp kapattım.
Sonuç değişmedi.

Yüklediğim sürücü: Hp lazerjet 1018foo2zjs ( recommended )

                                                              Mehmet.