[Pardus-kullanicilari] Donma ve paket yöneticisi sorunu

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
17 Eki 2007 Çar 09:06:45 EEST

Sevgili Selim Bey,

Yeni Ram'ý taktýðýmdan bu yana herhangi bir sorun yaþamýyorum.

Yeni Ram'ý taktýktan sonra korkarak yeniden kurdum Pardus'u. Bir ara yine donma sorunu yaþýyordum. Onu da fareyi deðiþtirerek çözdüm.

Sorun bizim eski faredeymiþ, onu pat-küt vuruyordum masaya.. :-) Birkaç saniyeliðine çalýþýyor ve ben de iþlem yapýyordum.

Þimdilik týkýr týkýr çalýþýyor...
Aman göz deðmesin.. ;-) Çok çektim ben bir yýldan beri. Ama inat ettim, sonunda kurdum.

Þimdi artýk biraz Pardus dünyasýný tanýmaya çalýþacaðým.

Anlayacaðýnýz biraz ev ödevi yapmak durumundayým sanýrým. ;-)

Þu anki tek sorunum, að üzerinden Windows'taki yazýcý 'Minolta PageWorks 20'yi kullanamamak. Onun dýþýnda þimdilik herþey yolunda. Onun için de sürücü bulmak durumundayým sanýrým.

Biraz bunlara bakayým, sonra sizlerle baþka bir konuda iletiþime geçmeyi düþünüyorum. Sizin ve birçok arkadaþýn emeði çok bu konuda...

Tüm yardýmcý olan arkadaþlara esenlikler, iyi çalýþmalar.

Ömer Özen
Montreal

http://www.bizimanadolu.com

selim ok <selimok at gmail.com> wrote: Eskilerini takmaniz gerekmiyor, yenileri ile de donma problemi
yasiyormussunuz. Bu nedenle bellek testi yapmanizi önerdim.

Iyi calismalar,
Selim