[Pardus-kullanicilari] Intel PRO/Wireless 4965 AG or AGN kablosuz ağ kartı sorunu

sinan inan sinaninan73 at gmail.com
16 Eki 2007 Sal 21:49:48 EEST

Ozan Bey haklı gözüküyorsunuz İntelin sitesinde de belirtilmiş

*NOTE:* As of mac80211-2.0.0 you must also enable CONFIG_CFG80211 and
rebuild your main kernel image. This is because the latest mac80211 changes
re-implement the kernel built-in from net/core/wireless.c as part of the
net/wireless/ sources.

Kernel derlemek dışında bir alternatif kalmadı sanırım.Kafamdaki son bir iki
alternatifi de tükettikten sonra sanırım kernel derleyeceğim (daha önce bir
kaç kez çalışan bir kernel derlemeyi başarmıştım
onlarca başarısız denemenin yanısıra) umarım yine başarırım.
İlginize sonsuz teşekkürler

16.10.2007 tarihinde Ozan Çağlayan <ozancag at gmail.com> yazmış: