[Pardus-kullanicilari] Pardusta Açılış

sinan inan sinaninan73 at gmail.com
16 Eki 2007 Sal 21:43:21 EEST

1-Tasma--> Sistem seçenekleri-->Giriş yöneticisi'ne gelin. Yönetici Modunu
seçerek root şifrenizi girin,Erişilebilirlik sekmesinden otomatik girişi
etkinleştiri seçip kullanıcı adınızı seçili bırakın.İstersemniz yandaki
menüden parolasız girişide seçebilirsiniz
2-CD nin içeriğine bağlı olmakla birlikte En kötü ihtimalle wine ile
çalıştırabileceğinizi düşünüyorum
3- Konsol açıp kdesu kwrite /boot/grub/grub.conf komutunu çalıştırın
şifrenizi girdikten sonra karşınıza çikan dosyayı (kes-yapıştır bile
yapabilirsiniz) düzenleyerek istediğiniz açılış sırasını oluşturun.

   Not: 3. sorunuzun çözümü biraz tehlikeli olabilir (bilgisayarınız normal
şekilde açılmayabilir
düzenlerken dikkatli olun yada "grub.conf dosyasını bana gönderin ben
düzenleyebilirim.

16.10.2007 tarihinde mahmut solak <solak_mahmut_6 at hotmail.com> yazmış: