[Pardus-kullanicilari] Pardus'la ilgili yol gösterici bir tanım.

Yazan adam yazanadam at ttnet.net.tr
16 Eki 2007 Sal 11:30:44 EEST

İyi günler;

Zaman zaman - özellikle yeni kullanıcıların - Pardus'un kanımca genel
işleyişini ve mimari yapısını kapsayan sorularla karşılaşıyor ve bunlara
yo göstermeye çalışıyoruz.

Bu kapsamda  bir nebze olsun buna katkıda bulunmak adına herkesin çok
iyi bildiğine inandığım aşağıdaki tanımı anımsatmak  gereği duydum:

*İŞLETİM SİSTEMİ: Bilgisayar açıldığında kendiliğinden çalışan ve onu
komut bekler hale getiren programlar bütünü.
*

*
*

*                                                   Mehmet
*