[Pardus-kullanicilari] Akregator

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
15 Eki 2007 Pzt 23:54:41 EEST

15.10.2007 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmış:

> Merhaba..
> Bu durum bende de bazen oluşuyor..
> Bazı site RSS'lerinde -bazen- oluştuğu için; bunun karşı taraftan
> kaynaklandığını düşünmüştüm.. (sanırım kaynak yeniden düzenleniyor)
>
> İzlediğim  15-20 kaynak var ve bazılarında-bazen oluyor..
>
> Eğer RSS kaynaklarının bu tür bir tekrarlama yeteneği/hatası yoksa; o zaman
> Akregatör de bir kararsızlık var.. (mıdır) :)

Hayır, bu Akregator'la ilgili bir problem değil. Ben Google Reader
kullanıyorum, benim izlediğim beslemelerin bazılarında da bu durum
var. Bu o beslemelerle ilgili bir sorun. Yurtdışından izlediğim
beslemelerin hiçbirinde böyle bir problem yok. Yerli beslemelerin
bazılarında ise bu problemi sıklıkla yaşıyorum.