[Pardus-kullanicilari] Akregator

Umut D. linuxlist at gmail.com
14 Eki 2007 Paz 22:07:39 EEST

On 10/11/07, Süleyman Bostancı <bjk1903x at hotmail.com> wrote:

> Akregator haber okuyucu programı okunmuş haberleri bir daha ki sistem
> açılışında okunmamış olarak işaretliyor. Ayarlarından, 'Başlarken tüm
> kaynakları okunmuş olarak işaretle' sekmesi aktif olduğu halde durum böyle.
> Acaba bu bilinen bir sorun mudur ?..

Sadece akregator'u kapatıp tekrar açtığınızda (minik ikona sağ tıklayıp ÇIK
diyeceksiniz) durum nedir?
akregator verilerinin tutulduğu veritabanında problem olmuş olabilir.
Eger problem devam ederse akregator programı kapalı iken
~/.kde3.5/share/apps/akregator/Archive
klasörünün içini temizlemeyi deneyin.
Tüm arşivinizi kaybedeceğinizi hatırlatayım.