[Pardus-kullanicilari] CHM Uzantılı Dosyaları Açmak

selim ok selimok at gmail.com
14 Eki 2007 Paz 21:16:27 EEST

10.10.2007 tarihinde Ahmet Akmaz <linukscular at gmail.com> yazmış:

> Arkadaşlar ilginize teşekkür ederim. kchmviewer programını açtıktan
> sonra dosya > aç yolu ile dosyalar açıldı.

Ahmet Bey,
Sorunu kendi acinizdan cözdügünüz icin sevindim. Ama yine de karsilastiginiz
sorun bir uygulama hatasi. Bu yüzden Onur Bey'in söyledigi gibi bir hata
kaydi girer misiniz. Bu uygulamanin aslinda media:/ ile baslaya dosya
adreslerini de acabiliyor olmasi lazim.
Su anda hatayi tekrar edecek ortamda degilim ve evde internet sorunum var.
Bu nedenle sizin girmenizi istedim. Ama vakit ayiramam diyorsaniz ben daha
sonradan hata kaydi girerim.

Iyi calismalar,
Selim