[Pardus-kullanicilari] Yazıcı tavsiyesi...

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
14 Eki 2007 Paz 19:59:35 EEST

Fotoğraf ile ve genel olarak renkli çıktılar ile işim olmuyor. Zaten
renkli baskı için ayda yılda bir kullandığım HP deskjet 5940 var ama bu
yazıcıdan da siyah beyaz ve 50-100 sayfa çıktı almak hem mürekkep
kartuşu maliyeti açısından bir facia hem de mürekkepli yazıcı ile bu
kadar çok sayfayı almayı beklemesi bir facia, bu yüzden siyah beyaz
işler için bir laser yazıcı arıyorum, bu maili yazdıktan sonra nette
araştırdım, laserjet 3052'nin kullandığı toner kartuşu yeniden doldurma
konusunda sorunsuzmuş, yeni model kartuşlarda yeniden doldurmayı
önleyici chip varmış yani her seferinde pahalı kartuşları almaya mecbur
bırakıyorlar, bunda aynı sorun olmadığına göre oldukça makul sayılır.
Tarayıcı konusunda da 200 ya da 300 dpi ve siyah beyaz tarayan ama 2-30
sayfa birden alabilen tarayıcılar benim işimi daha çok görür, yaklaşık
20 tane müşterimin kullandığı ve çoğu kısmını kendi geliştirdiğim
dokuman arşivleme sisteminde kullanmak amacıyla tarayıcı arıyordum,
piyasada dokuman tarayıcı diye satılan ve o işi çok güzel yapan
tarayıcılar var ama maliyetleri yüksek, sırf yazılımı test etmek için
bunlardan almama gerek yok, yavaş da olsa bunun tarayıcısı işimi görür.
Az önce internetten satış yapan sitelerden birinden bu cihazı sipariş
verdim. Cihaz geldiğinde Pardus ve Kubuntu linux dağıtımları ile test
etme şansım olacak.

huseyin bilen yazmış: