[Pardus-kullanicilari] Yazıcı tavsiyesi...

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
14 Eki 2007 Paz 18:14:49 EEST

Laser yazıcı almayı düşünüyorum. Artık windows kullanmadığım için de
Linux işletim sistemleriyle sorunsuz çalışacak bir yazıcı arıyorum.
Almışken dokuman tarama özelliği de olsun istiyorum, haliyle çok
fonksiyonlu modeller dikkatimi çekiyor. HP LASERJET 3052 modeli fiyatı
makul görünüyor, özellikleri de fena değil, bu model cihazı linux ile
kullanıp sorun yaşayan var mı? bunu boşver bak şu model daha güzel
diyecek olanlara da şimdiden teşekkür ederim.