[Pardus-kullanicilari] Toshiba Dizüstü ve Pardus?

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
14 Eki 2007 Paz 17:50:01 EEST

Mucibirahman İLBUĞA yazmış:
> Selamlar,
> Toshiba Dizüstü makinası almak istiyorum. Ancak 2 sorun var:
> 1) Arştırmalarımda üzerinde standart Vista geldiğini gördüm. Hali ile bu
> hem gereksiz bir maliyet hemde sinir bozucu! Linux yüklü (özellikle
> Pardus) modeli mevcut mudur?
> 2) Pardus ile sorun yaşamamak için deneyimli arkadaşlar hangi
> model/konfigürasyonu önerir?

Linux konusunda hiç bir desteği olmayan hatta linux kullananları yok
sayan bir markaya ne diye para veriyorsunuz ki? Toshiba yalnızca Windows
işletim sistemine destek veriyor yani o markanın ürünleri yalnızca
windows desteği var, linux kullanacaksanız bence bir tek windows
sistemlerine desteği olan markalardan uzak durun.