[Pardus-kullanicilari] Donma ve paket yöneticisi sorunu

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
14 Eki 2007 Paz 13:21:34 EEST

14.10.2007 tarihinde Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca> yazmýþ:

> Necmettin Bey,
>

> Evet, diðer tüm RAM'larý çýkardým. Herhangi bir çöküþ yaþamamýyorum
> þimdilik.
>
> Bütün gece, bu arada sabahý da bulmuþum, burada saat 06.00 :-)
>
> Korka korka CD'yi takýp Pardus Caracal caracal'ý yeniden kurdum.
> Paket yöneticisi düzeldi, güncellemeleri de yaptým. Ancak donma sorunu
> sürüyor ne yazýk ki.
>
> Fareyi pat-küt vurmaya devam ediyorum, bir kaç saniye içinde bir iþlem
> yapýyorum, sonra yeniden donuyor. Ben, belki yeniden kurarsam bundan
> kurtulurum diyordum ama, kurtulamadým ne yazik ki.. :-(

> [...]

Bu donma sýrasýnda sabitdisk ýþýðý yanýyor mu? Donma sýrasýnda
bilgisayar tamamen kullanýlmaz hale mi geliyor, yoksa çok geç de olsa
cevap veriyor mu? Sistem donduktan sonra bilgisayar kilitleniyor mu,
yoksa çok uzun süre de olsa beklerseniz normale dönüyor ama yine de
yavaþ mý çalýþýyor?

Bir de þunu denemenizi istiyorum. KPowersave simgesine bir kez sol
týklayýp bilgilendirme penceresini açýn. Þema, iþlemci frekans
davranýþý ve HAL servisi bilgileri nasýl (þema: performans, frekans
davranýþý: dinamik, HAL servisi: çalýþýyor gibi)? Donma sýrasýnda
iþlemci bilgileri nasýl görünüyor?

Bir donaným uyumsuzluðu ya da "düzgün" çalýþtýrýlamayan bir donanýmdan
þüphelenmeye baþladým. Bu bilgileri paylaþýrsanýz fikir yürütme
þansýmýz artar.