[Pardus-kullanicilari] MSI 802.11g MiniPCI Wireless Network Adapter-ralink rt2561

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
13 Eki 2007 Cmt 21:53:08 EEST

13.10.2007 tarihinde ERDAL TEK <prmerdal at gmail.com> yazmış:

> En sonunda hallettim. 2007.1 kurulu olduğunda anlamadığım bir şekilde
> ethernet de çalışmıyordu 2007.2 yi indirdim kurdum baktım wireless yine
> yok ama ethernet çalışıyordu Airties rt 205 modemimin kablosuz ayarlarına
> girdim wep şifresinde onay şeklini açık yerine paylaşımlı yaptım ne
> yaptığımı bilmeyerek hiç beklemediğim şekilde bilgisayarım otomatik olarak
> ağa bağlandı en sonunda da notebookumda ağa bağlandım. ama yine wpa ya
> bağlanamadım olsun bu yeter şimdi bana

ben airties rt-210 ile kullanıyorum kablosuz bağlantımı...
ağ kartımız farklı (benimki ipw2200) ama modemlerimizin ayarları benzer
olabilir.
ben kısaca şöyle ayarlıyorum:
kablosuz kısmında wep şifreleme etkin bir şekilde, 128 bitlik (13 haneli)
bir düz yazı şeklinde
şifre oluşturdum, ağ ismini gizledim, mac şifreleme kısmında kablosuz
cihazımın mac adresini
bağlı olanları otomatik ekle seçeneğiyle ekledikten sonra sadece kayıtlı
cihazların bağlanmasını
seçtim. dediğiniz gibi paylaşılan şifre seçili bende de...
bu şekilde 3 kademeli bir şekilde güvenlik oluşturdum.
wpa denemedim diğer dağıtımları denediğimde ayarlamak uzun olabiliyor.
ayarlarımın ekran görüntüsü şu şekilde :  http://imaj.at/24992

kolay gelsin...