[Pardus-kullanicilari] Onboard C-Media CMI9880+ High Defnition Audio

Örsan Akc ghostrecontr at hotmail.com
13 Eki 2007 Cmt 14:47:48 EEST

Bende de bi ses problemi var bu ses aygıtı nı sistem tepsisinden sesini kısamıyorum ve smart jack özelliği kullanılmıyor kartın smar jak şu eğer herhan gi bir sokete herhengi bir aygıt takılabiliyor bunu kendisi otomatik anlıyor hoparlör ler kaliteli ise anlamassa sen kendin seçiyorsun ne taktıysan çıkışa pardusta ise sadece default renklerde örneğin stereo masaüstü hoparlör yeşil çıkışta çalışıyor sadece ben istediğime koyamıyorum. bu okadar önemli değil de sesini kıasamıyorum hoparlöre uzanmam gerekiyo her seferinde. ses ayarları sadece programlarda çalışıyor.
Windows Live Messenger'ın için ÜCRETSİZ 30 ifadeyi indir!
http://www.livemessenger-emoticons.com/tr-tr/