[Pardus-kullanicilari] pardus açılışta ses sorunu,

zafer gençalp zgencalp at gmail.com
13 Eki 2007 Cmt 10:39:56 EEST

Herkese tekrar selamlar,

Daha önce gruba sorunumla ilgili olarak yazmıştım, ancak verilen bir öneriyi
uyguladım ama başarılı olamadı ve sorunum devam ediyor. Aslında hayati bir
sorun değil ancak sessiz bir ortamda iken beni bile rahatsız ediyor.

Bu arada sorunum aşağıda da yazdığı gibi, Pardus her açıldığında her zaman
en üst ses seviyesinden açılıyor. Ses seviyesini "mute" konumuna getirip
bilgisayarı kapatsam da bilgisayarı açtığım zaman en üst ses seviyesinden
açılıyor ve rahatsız edici bir gürültü oluşuyor. Konu ile ilgili bilgisi
olan herkesten yardımlarını rica ederim.

Saygılarımla,

Zafer Gençalp

Selamlar,

22 Eyl 2007 Cts tarihinde zafer gençalp yazmış:
> Herkese merhaba,
>
> Pardus her açıldığında (hangi ses seviyesinde kapandığına bakmaksızın) ses
> seviyesi en üst düzeyde açılıyor ve büyük bir gürültü sorunu ile karşı
> karşıya kalıyorum. Konu ile ilgili bilgisi olan herkesten yardımlarını
> beklerim.

"service alsa-utils on" ardından "service alsa-utils start"

yazıp, ses seviyelerini değiştirip, bilgisayarınızı tekrar başlattığınızda
aynı seviyelerde açılıyor mu?

> Saygılarımla,
>
> Zafer Gençalp

Kolaylıklar.