[Pardus-kullanicilari] Pardus kurulumu, EMM386: Warning: Address line A20 already enabled

Montserrat mhackmail at gmail.com
11 Eki 2007 Per 14:02:37 EEST

Bir arkadaşın bilgisayarına pardus kurarken bilgisayar başında
olmadığımız bir an konsola düşmüş olduğumuzu gördüm. Yeniden başlatınca
grub'un kurulmamış ama mbr'ın silinmiş olduğunu gördüm.

Pardus-kullanicilari mail listesinden okuduğum gibi windows cdsiyle açıp
kurtarma konsoluna geçip fixboot ve fixmbr komutlarını verdim fakat bir
daha ne eski windowsa dönebildik ne de windows cdsiyle boot edebildik.
Üstüne pardus cdsiyle grub kurmaya çalıştık o da bir işe yaramadı. Ancak
pardus kurulumunu yapıp kendi grub'ını oluşturmasını sağlayarak çözdük
sorunu. Daha ayrıntılı bilgim yok neden olduğu konusunda ama ilk deneyim
başarısız :D