[Pardus-kullanicilari] acil yardım

Montserrat mhackmail at gmail.com
11 Eki 2007 Per 13:45:07 EEST

TalgaNlı Çakrak BuşguT wrote On 10-10-2007 16:46:
> Merhaba,
>
> Windows ve Pardus'u kurduktan sonra, Wine ile, windows üzerinde kurulu
> olan Dialog isimli programı çalıştırdığımda Windows çöküyor. Windows
> çöktüğü için de Pardus'a giremiyorum.
Ben buradaki "çökmek" ifadesini anlayamıyorum. Pardus içinde bir program
çalıştırıyorsunuz ve başka bir sabit disk bölümünde olan o anda
çalışmayan bir işletim sisteminiz "çöküyor". Dialog programı
"çalıştırılırken"-bilmiyorum ama- windowsun sistem dosyalarını
kurcalıyorsa evet windows açılmayabilir çökmekten kastettiğiniz buysa..
 Ama windowsunuz istediği kadar çöksün bu pardusa etki edemez pardusa
girmenizi engelleyemez.

Umarım anlayamadığım şeyi anlatabilmişimdir :D