[Pardus-kullanicilari] Temiz İnternet İçin

Erdal YAZICIOGLU erdal.yazicioglu at gmail.com
11 Eki 2007 Per 01:09:04 EEST

Bence de gayet başarılı bir proje. Elimden geldiğince destek vermeye
çalışacağım...

Koaly gele

Erdal YAZICIOGLU

System&Network Engineer

Page Europa S.R.L

Rome-ITALY

www.pageuropa.it <http://www.pageuropa.it/>

Office : +39 0650395292

Mobile: +39 3490787196

"Your worth as a sysadmin will be measured at the command line, not among
the icons"

  _____