[Pardus-kullanicilari] Temiz İnternet İçin

N C yaneroz at hotmail.com
11 Eki 2007 Per 00:29:29 EEST

Tartışmak istemiyorum (pardus gurubunda reklam değil destek aramak
maksatım.) Yaşınız bu tür siteler için sizi zehirlemeyecek kadar olgun
olabilir. Unutmayın ki bu gün interneti saf ve temiz zihinli bir sürü çocuk
ta kullanıyor. Ve onların ne derece zarar görebileceğini tahmin etmeye
ihtiyaç duymayabilirsiniz... diyerek (guruptaki arkadaşlarda özür dileyerek
) <<lehte>> bir şey yazarak uztmamalarını tahmin ederek konuyu kapatıyorum.