[Pardus-kullanicilari] Pardus kurulumu, EMM386: Warning: Address line A20 already enabled

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
10 Eki 2007 Çar 18:59:20 EEST

Arkadaşlar, Sorunumu çözemedim!
1. Yazdırdığım CD doğru,
2. Başlangıci CDROM'dan yapıyorum. Hatta USB gibi seçenekler de vardı;
oralardan da başladım, olmadı.
3. Windows'u kurarken tüm harddiski formatladım, dolayısıyla recovery (R)
veya diğer komutlara gereksinim duymadım.
4. Caldera DR-DOS hakkında benim de bir bilgim yok. Nasıl kurulduğunu da
bilmiyorum. DOS güncellemesi yaptığımı da anımsamıyorum. Pardus'u ilk
kurduğumda da aynı DOS'un olması gerek. Bu durumda DOS ile ilgili olduğuna
yönelik bir olasılık  olduğunu sanmıyorum.

Sorunun nereden kaynaklandığını bir bilebilsem!...

10.10.2007 tarihinde Montserrat <mhackmail at gmail.com> yazmış: