[Pardus-kullanicilari] Sonunda Pardus'u kurdum ama....

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
9 Eki 2007 Sal 13:57:35 EEST

09.10.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış:

> 09.10.2007 tarihinde Omer Ozen <ofozen at yahoo.ca> yazmış:

> deneyeceğim..

> Moral bozmak gibi olmasın ama rastgele şekilde çöken, kilitlenen, veya
> takılan bir bilgisayar genelde bozuk bir RAM göstergesidir...

önce bu ihtimali değerlendirelim, sisteminizde başka bir işletim sistemi
kurulu ve kullanıyor musunuz?
pardus çalışan cd ile memtest yapabilirsiniz, açılışta grub ekranında
geliyor bu seçenek...

bir de donanımınızı yazabilirseniz iyi olur, zira ati ekran kartı olan
sistemlerde donma yaşayan başkalarını da duydum...
pardus-2007.1 kurup deneyebilirsiniz, bazı donma sorunu olanların
2007.1kullanmaya devam edip
sitemi güncellemediğini duymuştum, şu an kaybedeceğiniz bir şey yok...

not: ben sorunsuz kullanıyorum sistemimi donanımım
budur...<http://tr.pardus-wiki.org/Donan%25C4%25B1m:Asus_A6VM>