[Pardus-kullanicilari] hdd kilitlendi (güler misin ağlar mısın)

Yusuf Muhsin yusufmuhsin at gmail.com
9 Eki 2007 Sal 12:45:19 EEST

geçenlerde asus f3 jp üzerinde yaptğım deneeylerden biri olumsuz sonuçlandı.
xp, pardus ve sabayon yüklü idi. yanlışlıkla 3 tane birincil bölüm
oluşturmuşum. arada 40 gb kalmış, onu biçimlendirmiyo, kullanamıyorum.
napayım ne edeyim, mandriva kurayım dedim. sabayonu kaldırınca o birleşmeyen
bölüm düzeldi, yeni oluşan bölüme mandrivayı güzelce kurdum. bi kaç
donanımda sorun vardı ama onlar fazla önemli değildi(wifi, vs) lilo da
pardusu görmedi. menü list i değiştirirken farkettim ki mandiriva da hda0,4
pardusta. sonuç olarak açılmadı. findovz dan manrivanın olduğu yeri
biçimlendiremedim yarım kaldı. yeniden başlatınca da olduğu gibi kaldı.
yeniden kurayım dedim hdd tek parça gördü(yaklaşık 10 parça idi). bi sürü cd
denedim olmadı. xp taktım, parçaları gördü, önemli şeyler vardı, c ye
değişiklik yapmadan kur dedim, hata verdi. yeniden başlattım; ekranda asus
yazdı ve kaldı.. bios kilitlendi..

tek çare hdd yi söktüm başka bi bilgisayarda biçimlendirdim, bu kez expi
kurulum başlamadı, fista kurdu açılmadı, bende tuttum tek Pardus kurdum.

 sonuç olarak hdd mikropsoft kabul etmio..
güler misin ağlar misın..

--
<<<yusuf & muhsin>>>