[Pardus-kullanicilari] pardus ile ubuntu beraber açmak

Atilla Aydogdu atilla.aydogdu at gmail.com
9 Eki 2007 Sal 12:28:19 EEST

Merhaba

Grub'da ayarlayabilirsiniz. Pardus'un yüklü olduğu HDD te boot/grub da
menu.lst'ye ubuntunun yüklenme dosyalarını ilave  ederseniz. Pardus grub
listesinde görebilirsiniz.
İkinci bir yol. İlkönce Pardusu sonra ubuntu'yu kurun. Ubuntunun oluşturduğu
grub'da pardus ve diğer işletim sistemleri görünüyor. Kolay gelsin