[Pardus-kullanicilari] Sonunda Pardus'u kurdum ama....

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
9 Eki 2007 Sal 04:25:18 EEST

Merhaba,

Büyük bir inatla uðraþýp sonunda Pardus Caracal caracal'ý kurdum. Ancak kurulumun son aþamasýnda, tam sistem 'yeniden baþlatýlýrken' kilitlendi. Bir süre bekledim. Aþaðý yukarý bir onbeþ dakika bekledim. Herhangi bir hareket olmayýnca bilgisayarý düðmesinden kapatýp sonra yeniden baþlattým.

Sorunsuz açýldý. Masaüstü geldi. Ancaaakkk..... :-(

Yine, çok donuyor. Herhangi bir iþlem yapabilmek için masa üstünde fareyi sað imleyip duruyorum. Arada seçenekleri çýkardýðýnda 'masaüstünü tazele' seçeneðini  seçip  imliyorum  ve birkaç saniye içinde  yapmak istediðim bir iþlemi yapmaya çalýþýyorum.

Ýkinci bir iþlem yapabilmek için yeniden dona
 n sistemin keyfinin gelmesini bekliyorum. Bu bazen bir dakika, bazan üç dakika, bazan beþ dakika sürüyor; o arada masa üstü seçeneklerini gösterdiðinde 'tazele'yi seçip baþka bir iþlem yapmaya çalýþýyorum.

Bana içtenlikle Pardus'u sorunsuz (Bu arada basit bir kullanýcý olduðumu belirteyim. Herhangi bir biçimde geliþtirici, programcý falan deðilim.) olarak kurup yine sorunsuz olarak kullanan var mý? Merak ettiðimden soruyorum.

Ve bu sorunuma "Pardus'u yeniden kur" demeden yardým edecek bir dost var mý?

Unutmadan, 'tazeleyebildiðim' bir anda Pisi'yi görme þansý elde ettim, ancak 'güncelleme' ve 'yeniler'i göstermedi. Sadece kurulu olan yazýlýmlarý gösterdi.

Esenlikle...

Pardus'u ille de kullanmak isteyen bir inatçý...

Ömer Özen

Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail