[Pardus-kullanicilari] netcape den mozillaya taşınmak

SARI windforceenergy at gmail.com
9 Eki 2007 Sal 00:53:21 EEST

    Herkese merhaba ben, dün bir arkadaşımı kısmende olsa xp den linux a
geçiş yaptırdım; yalnız bir problemimiz var şimdi arkadaşım xp deyken
"netscape" kullanıyormuş butün dolaştığı iternet sayfalarını kaydetmiş
yani sık kullanılanlar listesinde bir dünya internet sayfasının linki
var bu sık kullandığı sayfaların linklerini linux a yani mozillaya
aktarmak istiyoruz  ben biraz kurcaladım netscape de  mozillanın aynısı
(yalnız ingilizce) xp de, netscape de sık kullanılanlara kaydettiği
internet sayfalarını hangi dizinin atında bulabiliriz  bize yardımcı
olabilirmisiniz aslında bu internet explorer da olsa kolay o çünkü orada
sık kullanılanlara eklediğin internet sayfalarını "c/documents and
settings/Sık kullanılanlar" dizininde saklıyordu bende oradan gidip
oradaki tüm sayfaları kopyala yapıştır yaparak başka bir bilgisayardaki
internetexplorer in içine atabiliyordum ancak burada böyle bir durum söz
konusu değil yani mozilla sık kullnılanlara kaydedilen internet
sayfalarını internet explorer ile aynı dizin altında saklamıyor herkese
şimdiden kolay gelsin