[Pardus-kullanicilari] Pardus kurulumu, EMM386: Warning: Address line A20 already enabled

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
8 Eki 2007 Pzt 18:27:54 EEST

Sevgili arkadaşlar,
Daha önceki iletilerimde pardusu herhangi bir biçimde bozduğumu ve yeniden
kurmak istediğimde kuramamakla ilgili sorunlarımı yazmıştım. Arkadaşlar bir
takım önerilerde bulundular. Ne yaptımsa Pardusu yeniden yükleyemedim. Grub
açılmayınca windows'u da açamadım.

Tüm harddiski formatlayarak, önce Windows Xp'yi kurdum. Pardus'tan da hiç
bir kalıntı kalmadı.

Açılışı CDROM'dan ayarladım. Pardus'u yeniden kurmak istediğimde açılışta
her zaman karşıma gelen yazılar yine karşımda!...

Yazılar şöyle:

Verifying DMI Pool Data...............
Boot from CD:
Boot from CD:
       1. FD 1.44 MB System Type - (OF)
Starting Caldera DR-DOS...
EMM386 3.27 Cpyright (c) 1992, 1998 Caldera, Inc. All right reserved
*EMM386: Warning: Address line A20 already enabled.*

Sorunumun ne olduğunu anlayamadım. BIOS ayarlarında mı hata yapıyorum?
Pardus 2007.2'yi CD'ye yazarken mi hata yaptım, bilemiyorum.

--
Evrim Uzunburun