[Pardus-kullanicilari] Grub ve Norton ghost sorunu

Ahmet Yılmaz alpim25 at gmail.com
7 Eki 2007 Paz 06:02:15 EEST

Merhaba
Ben de bir ara ghost ile imagelar almıştım. Umut beyin dediği gibi
yaptığımda hiç bir sorun yaşamadan kullanıyordum.
Ghost programını windows 98 açılış disketine yüklereyekte
çalıştırabilirsiniz. Veya cdye yazarken boot dosyalarının yanına
ghosttu atabilirsiniz. Yeni sürümü nt konsolunda da çalışıyordu.
Kurtarma konsolunu ister sabit diskke ister boot edebilecek başka bir
ortama atarak ta kullanabilirsiniz. Mutlaka Windows arayüzünü
kullanmak isterseniz de windowsun live sürümüne sanırım
yükleyebilirsiniz. Yine başka mutlaka seçenekleriniz var seçim sizin.
iyi günler.

07.10.2007 tarihinde Umut D. <linuxlist at gmail.com> yazmış: