[Pardus-kullanicilari] Grub ve Norton ghost sorunu

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
6 Eki 2007 Cmt 23:25:54 EEST

Merhabalar

İş yerinde mecburiyetlerden dolayı win ve pardus kurulu bir PC'var. Norton
ghost ile win'e yedek almak istedim daha önce pardus kurulu değilken
yapmıştım ama üzerinden çok zaman geçmiş. Ghost  ayarları  yapılıyor ama
yeniden başlattığında  karşıma grub çıkıyor normal olarak ve orada  seçenek
olarak win seçtiğimde win açılıyor pardus sectiğimde  pardus. Ama ghost'un
kendi programı açılmıyor ve netice olarak yedek alamıyorum. Makine win'den
açıldıktan sonra bir sanal hdd oluşturdu ve gerekli yazılım orada mevcut ama
sanal hdd ile boot edemiyorum :( Grub varken ghost ile sistemi nasıl
açabilirim acaba.

İyi Çalışmalar
Cem Turgut