[Pardus-kullanicilari] Toshiba Satellite L10 bilgisayarımdan S-Video dan Tv ye görüntü aktaramıyorum.

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
6 Eki 2007 Cmt 01:54:35 EEST

05.10.2007 tarihinde levent <windforceenergy at gmail.com> yazmış:
> sevgili dostum sana attığım mesajı lütfen dikkatli oku fn+f5dedim  f2
> değil biz standta böyle yaptık oldu

Eğer aynı marka ve model bilgisayardan bahsetmiyorsanız Fn+Fbilmemkaç
farklı olur. Bende Fn+F2 bilgisayarı uyku kipine geçiriyor meselâ. Her
dizüstü bilgisayarda farklı olur. Bir diğer örnek; ekran parlaklığını
ayarlama tuşlarının genelde Fn+alt ve üst olduğu söylenmişti bir başka
mesajda ama bende sağ ve sol..