[Pardus-kullanicilari] Re : şarjım windowsa göre daha az gidiyor

Erdem ARTAN badibere at gmail.com
5 Eki 2007 Cum 23:54:53 EEST

=======================================
1-Konsol açın.
2-su komutu ve root parolası ile root olun
3-aticonfig --lsp komut çıktısını aşağıdaki gibi mi?
   core/mem      [flags]
-----------------
 1: 105/122 MHz  [low voltage]
 2: 209/182 MHz  [low voltage]
*3: 297/230 MHz  [overdrive, default state]
4-aticonfig --set-powerstate=1 komutunu verin
5-tekrar aticonfig --lsp komutunu girin, çıktısı aşağıdaki gibi olacak. Bir
süre sonra fan sesiniz azalacaktır.
   core/mem      [flags]
-----------------
 *1: 105/122 MHz  [low voltage]
 2: 209/182 MHz  [low voltage]
 3: 297/230 MHz  [overdrive, default state]
6-buraya kadar sorun yok ise bu komutu her açılışta otomatik çalıştırması
için
etc/conf.d/local.start dosyasının sonuna ekleyelim.

kolay gelsin.
birde ati catalysis nasıl yüklediniz?

dediklerinizi yaptım aynen dediğiniz gibi oldu bakalım sonuç nasıl
yansıyacak..

ati catalyst control center i paket yöneticisi aracılığıyla yükledim fakat
bir henüz bir arayüzüne ulaşmış değilim