[Pardus-kullanicilari] Pardusta FLV dosyalar nasıl açılır?

Ahmet BAGATIR permeaz at ttnet.net.tr
5 Eki 2007 Cum 21:15:24 EEST

Farklı bir çözüm olması açısından .flv dosyasını sisteme bir kez tanıtmak
olabilir.Şöyle ki:
Tasma->Masaüstü Seçenekleri->Dosya ilişkileri açlır.
Buradan video seçilip aşağıdan ekle düğmesi tıklanır.
Gelen pencerede grup video seçilip bir tür adı girilir(örn: flv gibi) ve tamam
tıklanır.
Son olarak video artısı açılıp içinden flv türü seçilince diğer ayarlar
yapılır.
Mesela Genel sekmesinden;
dosya adı kalıplarına sırayla .flv ve .FLV eklenir.
Açıklama kısmına bir açıklama yazılır(örn: Flaş vidyo gibi)
Uygulama tercih sırasına istenen uygulamalar yerleştirilir(Sadece gmplayer
yeterli olur,istenirse diğer çoklu ortam uygulamaları da denenebilir)

Bu işlemlerin normal sistemde bir kez yapılması yeterlidir.
Sonrasında .flv uygulamalar dosya yöneticisinde önizlemeli olarak görülür ve
çift tıklamayla doğrudan açılır.