[Pardus-kullanicilari] dell latitude c840 nvidia sürücüsü

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
4 Eki 2007 Per 23:49:48 EEST

valla her iki dosya da tipatip ayni gibi gorundu gozume... ayrica ikisi de
nv surucusunu kullaniyor, yani acik kaynak kodlu surucuyu. hicbiri "nvidia"
yani olmasi gereken surucuyu kullanmiyor.

/var/log/Xorg.0.log dosyasini da gondermeyi unutmussunuz sanirim...

sudo  -s -H
ile root olup, sonra su komutu dener misiniz
nvidia-xconfig --force-generate

bu sekilde, eski xorg.conf'a bakilmaksinizin yeni bir xorg.conf yaratilir.
Tabii calismayabilir, ya da calisir ama klavyeniz ingilizce olur vs, ama
denenebilir her kosulda.

yine calismazsa, sudo -s -H ile root olup, ya da konsoldan giris yapip,
cd /etc/X11
rm xorg.conf
rm activeCards
reboot