[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007.2 yeniden kurulum

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
4 Eki 2007 Per 18:42:13 EEST

Sorunum: Pardus açılmıyor. Yazdıklarınızı uygulamama karşın olumlu bir şey
olmadı.
Windows'tan ext3 uzantılı partisyonlara (bölümlere) giremedim. İnternet
ortamında da ext3 bölümlerini gösteren bazı programlar buldum; fakat silme
(delete) özellikleri de olanını bulamadım. Silersem kolaylıkla yeniden
kurabileceğimi sanıyorum. :)) Yıllar önce DOS ortamında çalışan "windows
commander" gibi bir program vardı; onunla bu işlemleri kolayca
yapabiliyorduk diye anımsıyorum!

Ayrıca artık "konsol" da açılmıyor.

İstediğim:
Gerek ilk açılışta, gerekse "Windows" ortamında Pardus'un açıldığı bölümlere
nasıl erişebilirim? Bunları yapabilen bir program var mıdır?
Sabit disklerdeki kayıtlı Pardus'u gözardı ederek cdrom'a koyduğum pardus
2007.2  cdsini nasıl çalıştırabilirim?

Başarı dileklerimle!

03.10.2007 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış: