[Pardus-kullanicilari] yine güncelleme , yine xorg-server sorunu

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
4 Eki 2007 Per 17:33:04 EEST

arkadaşlar ya siz beni anlamak istemiyorsunuz ya da ben anlatamıyorum:
1. Emre Bey'e o zaman şunu bir deneyelim bakalım:
test 1: Nvidia sitesine girin bir önceki sürücülerde 7100 GS supported
list'te var mı? sonra bir önceki sürüm kodunu alınız, pisideki nvidia
paketleri ile karşılaştırınız. aaa aynı değil mi demek ki güncel değil,
demek ki nvidia'dan gelip paketlenmesi en güncel hali olmasını
gerektirmiyor. çünkü paketlenme aşamasında bile Pardus'umuza uyumlu hale
getiriliyor. (yanlış biliyorsam bu bilgiyi düzeltebilirsiniz.)

test 2: ATI'nin sitesine girip bir önceki sürümde HD ekran kartları desteği
var mı bakın? sonra bi bakın pisideki paket sürümüne.

daha sayayım mı? çünkü bu listeyi uzatabilirim.

2. bilgisayarımın ya da ekranımın çalışmama problemi yok. gayet normal
şekilde çalışıyor. çalışmayan tek şey videolar. onlarda da ses var görüntü
yok. grafik sürücülerini değiştirmem ya da kaldırmam buna cevap olabilecek
mi?

genel not:
- arkadaşlar kusura bakmayın çok heyecanlıyım. çünkü kullandığım makine
ofisteki makinem. ve sürekli çalışır olması lazım.
- Linux'u yeni tanımadım ilk kullandığım Linux RedHat6.1 idi ve sene 1999
idi.
- 99 yılından beri yazılımla uğraşıyorum, bir zamanlar c++, assembly ile
uğraştım. bu dillerle alakalı üniversitede proje ödülleri aldım.

ez-cümle lütfen aptal muamelesi yapmayın...