[Pardus-kullanicilari] yine güncelleme , yine xorg-server sorunu

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
4 Eki 2007 Per 16:54:12 EEST

yine bu listede bir kaç ana mesaj ötede ekran kartımla alakalı bir durumdan
da söz etmiştim. nvidia'nın kendi yayınladığı driver 7100 gs destekliyor ama
pisi paketinde olan driver desteklemiyor diye biliyorum. yine de sizi
kırmayayım ve deneyeyim.

şu anda
nvidia-kernel-new
nvidia-tools-new
nvidia-glx-new

paketleri kurulu idi. ekran kartım (palit 7100 GS).

vallahi neredeyse her güncellemeden sonra sistemin bir kaç gün kararsız
çalışmasından bıktım. ocak ayından beri ofiste pardus kullanıyorum ve şubat
ayından beri aynı problemlerle uğraşıyorum. güncelleme yapmayacaksam neden
linux kullanıyorum sorusunu arada sormuyor değilim açıkçası.

neyse şimdi eski sürücüye döneyim mi dönmeyeyim mi?