[Pardus-kullanicilari] usb den pardus yüklemek

ardeng ardeng ardengardeng at gmail.com
4 Eki 2007 Per 09:44:22 EEST

arkadaşlar bende dizüstü bilgisayar var. disket sürücüsü yok. cd okuyucusuda
arızalı. pardus yüklemek için tek seçeneğim usb flash bellek.

elimde 1gb flash bellek ve pardus kurulan cd'nin iso dosyası var. bunu
yüklemek için ne yapmam lazım. sanırım windows üzeriden linux kurulumu
yapılamıyor. peki bilgisayarı flash bellkele linux üzerinden boot etme
işlemini nasıl yapabilirim ve bunu yapınca usbden pardus kurabilirmiyim.
Bütün linux sitelerinde aradım ve sorunumun çözümünü bulamadım.  aslında DSL
diye bi linux kurdum flash belleğe ordan açtım ama açılış tamamlanmadan hata
verdi. usb flash belleğe sorunsuz DSL kurma işini nasıl yapabilirim.

http://forum.bursa-linux.org/index.php?showtopic=1422

şu linkteki işlemleri yaptım usbden önyükleme başladı. Hatta linux simgesini
bile gördüm :D  ama açılış tamamlanmadan

cand find knoppix filesystem sory (very limited) shel
press reset button to quit

dedikten sonra sürekli aşağıdaki hatayı veriyor.

knoppit#usb_control/bulk_msg:timeout
usb.c:usb device not accepting new adres=3 (error= -110)

diyor ve adres =3 değeri her satırda bir artıyor.

LÜTFEN BENİDE LİNUX ÖZGÜRLÜĞÜNE KAVUŞTURUN    :D