[Pardus-kullanicilari] şarjım windows a oranla daha az gidiyor..

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
4 Eki 2007 Per 03:01:18 EEST

€ r !) € !V! wrote On 04-10-2007 00:18:
> windows kullanırken şarjım 2sa - 2sa 20dk gibi gidiyordu.
> şimdi iste 1,5 saat ancak yetiyor şarjım. acaba bunun için bir ayar
> filan var mı?
Bende ise tam tersi bir durum var. Windowsta 2 saat giderken Pardusta
3-3.5 saat gidiyor.
Kpowersave programı düzgün çalışmıyorsa şarj süresi çok düşüyor. İşlemci
frekansını dinamik olarak ayarlaması gerekiyor.
Benim bilgisayarımda önceden sorun çıkıyordu. Yeni sürümlerden birinde
çözüldü.
Sistem çekmecesindeki Kpowersave simgesine sağ tıklayıp "İşlemci frekans
davranışını ayarla -> Dinamik" ayarını seçmeniz yeterli olacaktır sanıyorum.
İşlemci frekans durumunu da simgeyi tıklayarak açılan bilgi penceresinde
görebilirsiniz.
Saygılar.