[Pardus-kullanicilari] Bu mu PARDUS'un arkasındaki destek?

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
3 Eki 2007 Çar 10:53:53 EEST

Bir de ben söyleyeyim:
Bu konu Canon firması linux kullananları da müşteriden sayıp yazıcının
sürücülerini "KAYNAK KODU AÇIK" olarak yayınlamadıkça çözülmez. Kaynak
kodu kapalı bir yazılıma da müdahale etmek imkansızdır. Donanım
bilgileri de kapalı olduğundan alternatif bir sürücü yazmak da kolay iş
değil. Canon'un yayınladığı sürücüler düzgün çalışmıyorsa yapacak bir
şey yok. Elinizdeki Canon marka yazıcı bir Windows yazıcısı ve üreticisi
olan Canon firması windows kullanmayanları müşteriden saymıyor. Çok
satmış bir yazıcı olması bunu değiştirmiyor, Pardus ekibi ne yapsın,
gidip de ille de yazıcının kodlarını açın diye Canon'a baskı yapacak
hali yok ya.

Fehmi YAZICI yazmış: