Bu mu PARDUS'un arkasındaki destek?

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
3 Eki 2007 Çar 10:05:54 EEST

Öncelikle amacım tartışma yaratmak değil. Türkiye'de uzun bir süredir satılan (ki hala Canon Türkiye sitesinde mevcut) bir yazıcının Pardus işletim sisteminde çalışmaması sorununu çözebilmektir. Bu e-maili pardus-kullanıcılarına hiç uğraşmadan hemen attığını ima eden arkadaşlar yanılıyorlar. Yaklaşık 6 aydır bu konuyu araştırıyorum ve müracaat etmediğim pek bir yer kalmadı gibi. Ama yine de benim gözümden kaçan bir husus olabilir diye son olarak bu foruma gönderdim.
  -Aynı konuyu burda yaklaşık 4-5 ay öncede açmıştım ama sonuç alamadım.
  -Yine bu konu http://forum.pardus-linux.org/ adresinde "donanımlar" adı altında açıldı. Arkadaşlar katkıda bulundu ama sorunu çözemedik.
  -Daha sonra Hata Takip sistemine durumu bildirdik, sonucu sizinle paylaştım.
  -Yine Canon Türkiye'ye durumu bildirdim, onlar durumu araştırıp bana döneceklerine dair bir mail attılar ama yaklaşık 4 ay oldu herhangi bir cevap gelmedi.

  Bu uğraşların yanında boş kaldığım hemen her an bu konuyu internetten araştırıyorum. Bir arkadaşın tahmin ettiği gibi İngilizcem var. Derlediğim bilgileri bir klasörde topladım ve böylece hiç birşey bilmediğim bir konuda (linux) oldukça faydalı bilgiler edindim.  Tabiki bana önerilen linki araştırdım ve orada yazanları uygulamaya çalıştım. Hatta bu linkten ben zaten uzun zaman önce haberim vardı ama derdime yine derman olmadı.

  Benim Pardus sevgim, en az bu sistem üzerinde devamlı çalışan Pardus elemanları kadar vardır ve bu projenin başarıya ulaşmasını herkesten daha çok ben isterim. Hiç Windows'a ihtiyacım olmadan, tamamen açık kaynak kodlu programları kullanarak ihtiyaçları giderip Windows'u bilgisayarımdan silip, mesai arkadaşlarıma da bunu tavsiye etmek istiyorum. Bunu öncelikle benim başarmam lazim. Yazıcımı çalıştırabilirsen bu amacıma ulaşmış olacağım. Diğer konularda Pardus'la ilgili herhangi bir problemim yok.

  Tekrar belirtmek istiyorum amacım tartışma yaratmak değil, eğer varsa bir çözüm bulmaktır. Tüm kafa yoran arkadaşlara teşekkür ederim.

Be a better Heartthrob. Get better relationship answers from someone who knows.
Yahoo! Answers - Check it out.