[Pardus-kullanicilari] Smb4k programý çakýlýyor :(

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
2 Eki 2007 Sal 22:20:45 EEST

Merhaba,
Samba paylarından ağdaki diğer bilgisayarları görüp dosya alışverişi
yapabiliyorum. Ancak smb4k programını çalıştırıp ağdaki diğer
bilgisayarlarını    ip  b ilgileri ile görüp paylaşılan klasörlerini
tıklayıp sağ tarafa yerleştikten sonra onun üzerine de çift tıkladığımda
veya açmaya çalıştığımda  konsolda iken aşağıdaki hatayı alıyorum.(Grafik
arayüzünde de sistem çöktü  11   SIGSEGV hatası oluştu diyor. Yardımlarınız
için şimdiden teşekkürler.

KCrash: Application 'smb4k' crashing...