[Pardus-kullanicilari] Bu mu PARDUS'un arkasýndaki destek?

Zihni Belli zihnibelli at gmail.com
2 Eki 2007 Sal 18:59:09 EEST

madem diğer dağıtımlarda var pardusa da kurulabilir ancak yeterli düzeyde
linux bilgisine sahip değilseniz size önerim genç bir arkadaşımızın yaptığı
devam eden bir projesi var hemenkur adında bunu forumdan yada googleden
bulabilirsiniz .henuz test aşamasında olmasına rağmen debian paketlerini
pardusa kuruyor.Linux kimseye bağlı gelişmiyor o nedenle tepki vereceğiniz
kiÅŸiler pardus topluluÄŸudur geliÅŸtiriciler yada baÅŸka birileri
değil.Kiçözümü var
zaten.eğer hemenkur la da sorununuz düzelmez ise forumda bir başlık açın
sorun eminim sorununuz çözülecektir.(bu arada birisi pisi paketini yapmış
olabilir. :)

02.10.2007 tarihinde Hakan Demirbilek <hakandemirbilek at superonline.com>
yazmış: